My new shoes!

Idag efter skolan tvingade jag med G till stan för att jag skulle köpa mitt kosttillskott för dem som tappar hår (gör dock inte jag) eller om man har tunt/livlöst hår eller om man har sköra naglar som delar sig lätt. Jag vet ju inte om det hjälper, men jag ska skriva om några dagar om jag märker någon skillnad=)

Sen när vi väl va i stan så ville jag förstås gå och kolla lite på kläder och skor. När jag gick in på Din sko såg jag ett par skor som jag har varit döttskär i ett bra tag. Bara det att Hanna i min klass hade köpt likadana före mig :(. Sen kom mamma för att vi skulle bestämma en tid när vi ska på boddy holly med brolle i Stockholm och babe ska såklart följa med! Men sen kollade vi på resor till Rimini i Italien till i sommar också.



Mina nya uggskor för bara 299:- på din sko
Haha, vet att det ser ut som om jag har jumbofötter;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0