Rean

Hejsan hoppsan. Jag sitter och kollar igenom lite bloggar eftersom att jag inte har så där JÄTTE mycket att göra. Jag vill bara säga det alla börjar likna varandras bloggar. Alla skriver om modeller,  modevisningar osv det känns som om alla vill skriva om sånt för att bli en så "känd" blogg som möjligt. Kan man inte få det utan att skriva om sånt?
Jag säger inte att det är dåligt eller så men jag känner bara att jag inte passar in i att skriva om såna saker. Det kan väl inte "alla" andra göra heller? Jag menar inte att alla gör det men det blir bara fler och fler.

 

Aja, idag på morgonen vaknade jag av att älsklingens mamma bankade på våran dörr klockan 7 och sa att vi va tvugna att gå upp. För i idag var det nämligen så att det va Rea för dom som är guldmedlemmar på MQ klockan 8. Så det va bara att kasta i sig en macka och lite yoghurt och slänga på sig kläderna och köra dit.
När vi väl kom fram va det som en djungel där inne. Det var folk överallt som slet och drog i kläderna. Jag hittade iaf en tröja som jag ville ha jätte mycket. Ni vet den där svara och guldiga som jag fick av Gustaf i julklapp. Jag köpte en till sån fast en grå och silver. Den kostade vanligtvis 800:- men eftersom att det va rea kostade det 400:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0