Stolt

Hejsan hoppsan lillebror!

Fixat till bloggen igen, jag är fortfarande inte nöjd, jag vet inte vad jag ska ta mig till?? Vad jag än gör så känns det inte bra. Jag kan inte ha samma header mer än någon vecka. Jag måste lösa det här på nått sätt, men vet inte hur (Jag tar gärna emot råd från någon!)
Vill ni veta en JÄTTE intressant sak? Jag har växt 1cm sen några månader tillbaka. Skolsyster sa till mig i 9:an någon gång att jag skulle bli 175 cm. Nu är jag typ 174, jag vill inte växa mera. Jag tycker att det känns konstigt när jag är så lång och sen har högklackat på mig. Puuh, vilket problem eller hur?;)

Jag känner mig jätteduktig nu för jag har suttit och gjort matte ända sen jag kom hem! Okej lite annat har jag gjort då, men jag känner mig duktig iaf!:D Nu kan jag allt på matten tror jag. Det är lite svårt att vara säker för våran lärare gör så konstiga prov! Förra gången fick nästan halva klassen IG, jag klarade mig dock *stolt*.



Kommentarer
Postat av: Mandyy

Snyggaste bruden

2009-01-22 @ 17:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0