6 januari

Hej hopp!
Nu har jag hållt på och grejat i mitt rum hur länge som helst!
Jag har rensat ut min garderob som verkligen behövdes. Det som är problemet nu är att jag knappt har ett enda plagg kvar. Haha
Så nu är det jag som kommer rensa butikerna på stan framöver.
Efter att jag gjort det började jag typ städa och hålla på, det var nog nått ryck jag fick eller nått liknande för jag känner att det inte riktigt är jag är en sån som börjar städa hur som helst (utan tjat av föräldrarna).
Efter det vart det en varm och skön dusch!=)

Men nu, återigen till det här med hårfärgen. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. När jag menade att jag skulle färga håret mörkt. Så menade jag inte att jag skulle bli typ svarthårig utan lite mer mörkblond eller ljusbrun.



Jag har inget jättebra exempel men på ett ungefär sån färg.

Ha det bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0