Mormors korvkiosk

Japp första dagen i plugget på denna vecka då. I morgon börjar jag sent och slutar sent. Vi ska lyssna på Benny som ska berätta om när han var med i Auschwitz eller hur det stavas. Jag har hört honom en gång tidigare och då började jag och nästan halva klassen gråta, Fyy.
Förut drog jag och mamma och käkade på mormors korvkiost (Jag kallar den så, det är inte min mormors) haha. Mumms!
Nu ska jag kolla på unga mödrar och sen ska jag kolla på Andra avenyn, jag har missat nått avsnitt tror jag.

jag kollade lite på kläder förut och jag hittade en jacka som jag vill ha, får se om jag har råd någon gång, haha. Jag sparar ju som tusan så vet inte om jag vågar röra pengarna. Får se hur det blir.



Den jackan vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0