Smakar skit.

Den nya designen är bara prelimenärt och ska byta ut den så snart som möjligt, jag va bara så himla onöjd med den förra, jag tyckte inte om färgerna och lite annat. Men jag kommer med en ny snart. Jag ska hitta min stil bara innan jag blir helt nöjd, men det är så svårt att komma på hur jag vill ha det. Jag måste byta typ varannan vecka eller nått för att jag inte är nöjd. Men det kommer väl snart. Haha

Måste bara säga att dom där pillrena hårform som jag tar för att få tjockare hår har jag inte märkt av än och de smakar skit asså, dom luktar/smakar typ fiskmat eller torrfoder och dom är omöjliga att svälja så att man har kvar dom i munnen skit länge så att smaken blir starkare och starkare. Men man ska ju ta 100 tabletter och jag har tagit ungefär 8, så det kan ju vara det som inte har visat resultat;D

Men nu ska jag kolla på Andra avenyn för jag har missat några avsnitt och det får inte hända, för det är skitbra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0