trött!

Nu sitter man i skolan och har typ inget att göra. Det är så jobbigt när kursen håller på och sluta och man inte har nått att göra för att man är klar med allt, då blir det bilddagboken och bloggen.

Fy fan vad det är svårt att gå upp morgonen asså, det går ju knapt att öppna ögonen. I morse när jag skulle äta frukost så somnade jag i soffan så att mamma väckte mig. Sen såg jag att klockan va skitmycket så det var bara att måla på lite smink och kolla vilka kläder jag skulle ha sen va det vara att sätta sig på bussen till skolan.

Pöss

Kommentarer
Postat av: moa

tacktack :D fin blogg!

2009-01-13 @ 18:57:06
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Tack så mycket!:D

2009-01-13 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0