The girl next door

Fy fan, jag såg just The girl next door (Den läskiga) och det var mitt största misstag. Jag önskar att jag aldrig hade sett den. Den va så jävla vidrig och jag mår piss och tjöt som en idiot under filmen. folk hade skrivit att den va skit bra och grejer. som fan att det är, det är helt sjuk!
Ni vet boken "pojken som kallades det"? Man kan säga att det är nått i den stilen fasst det handlar om en tjej.
I början tyckte jag att den verkade tråkig och inget hände med efter ett tag asså, FY FAN säger jag bara

"Filmen handlar om den fruktansvärda tortyren och misshandeln på en tonårstjej som är bosatt hos sin faster och om ett par pojkar som är vittnen till akten. Filmen är baserad på en sann händelse."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0