Studiedag

Nu har man duschat och ska snart sätta igång med matten för vi har prov på fredag! Men först ska jag berätta om hur min dag har varit!:)

Först åkte jag och Lina med 8 bussen för att åkta in till stan men först tog vi en sväng förbi Carlsund för att hälsa på lite folk som ex: Ronja och lite folk senn förr! Sen åkte vi till stan och där träffade vi på Kawar som gick med oss ett tag sen drog jag och lina och käkade på sibylla. Efter det gick vi lite på stan och då gjorde jag mina fynd! Jag köpte ett par jeans, ett linne och en tunika! Det var rea på Gina så jag passade på, skit fina vi dom! Kanske kan ladda upp dom lite senare!


   
Sibylla-brudarna!;)


Men nu måste jag dra och plugga matte, Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

vilken tur då! Ja det hoppas jag med!!=)

2009-01-20 @ 21:15:56
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

lcyka till med pluggandet..

Ha en bra kväll och sov gott sen!

2009-01-20 @ 21:42:27
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0