Skiit

Okej jag ska säga som det är. Provet gick skitdåligt tyckte jag! Jag hatar när dom tar tid och man ska göra klart en sak under en viss tid. Det blir bara pankaka av alltihoppa för mig då, bara för att jag känner mig stressad eller nått. Sen vad det ju oförbetätt prov också så man kunde ju inte öva heller. Men får väl se vad resutatet blir sen när vi får tillbaka det!

Men nu sitter man hemma hos Gustaf och jag hade sån tur att han också slutade vid halv 10 typ så han är också här. Har inte en aning om vad vi ska göra. Vi kanske drar till Gymmet med Tom eller nått. Jag ska ju bla världens starkaste kvinna hade jag ju tänkt! Haha ne men kan ju behövas lite om man ska bli polis!:D
Men nu ska jag rota lite i deras skafferi och kolla om dom har några jordnötsringar till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0