Planer för i morgon!

Nu har jag vart med Lina och vi har bestämt vad vi ska göra i morgon på våran studiedag. Först ska hon komma till mig på morgonen klockan typ halv 8 och sen ska vi ta 9 bussen från mig till stan och där ska vi först fika och gå på stan och  ha det mys efter det ska vi till simhallen och bada och sen ska vi hem till någon av oss och ha sköj!

Btw, jag tog några bilder som jag också va med på från när vi åt från Amandas bilddagbok!


Haha, om ni undrar vad jag gör så lyssnar jag på när Jennie pratar med mig:P


Hoppas ni har haft en toppen kväll för det har jag haft!

Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

du ser lite uttråkad ut men hoppas det var kul :)

2009-01-20 @ 06:21:44
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; haha, jag vet men det var skitkul!=)

2009-01-20 @ 16:27:04
Postat av: Madnyy

Tack för kvällen den va mysig ;) pussis

2009-01-20 @ 19:53:00
Postat av: Olivia

Sv: Tack sj gumman!=)

2009-01-20 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0