Nyår!

Mitt nyår var helt okej! =)
Jag va på en fest med baby, Tom, Sebbe hos någon Kalle. Ah farmför allt dom men massa mer förstås, först va vi där och sen stallde sig Gurra, Tom, Sebbe, jag och Marcus sten i en ring och sjöng nationalsången för oss själva i vardagsrummet och sen vid tolvslaget gick alla ut för att kolla på fyrverkerierna. Sen bestämde vi oss för att gå till stan för att kolla om det fanns nått folk där.
Så jag, baby, Tom, Sebbe, Carro Karlsson, Pontus Halldan och Kristin gick dit och det tog en evighet att komma fram måste jag säga. Sen drog Pontus, Carro och Kristin hem och vi andra drog te sibylla.
Sen var det bara att traska hem till Carin och så satt vi och pratade med henne vid typ fyra för att det va då vi kom hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0