Mys

Jag fick nyss veta att jag och Gustaf va bjudna på karros och kristins fest. Vi bestämmde oss för att vi skulle gå men sen kollade vi bussarna och det gick jätte dåliga tider så det vart inget, synd:(. Men men det får bli mys med baby istället och det är inte så dumt ska jag säga!=)

Haha, måste bara säga vad vi ska äta sen! Carin sa att vi skulle äta julmustkyckling, jag trodde att jag hörde fel men man skulle hälla över julmust på kycklingen eller nått! Jätte konstigt, eller hur? Men jag kan skriva lite senare vad jag tyckte om saken.

Ha en bra kväll sötnosar!

Kommentarer
Postat av: bara din babee

kan inte bli bättre!! myspys va, mer än så maa beatch!<3333

2009-01-10 @ 00:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0