MTV

Fy vad kallt det är. Jag vaknade vid halv 12 och jag är fortfarande skit trött! Jag har legat i sängen hela tiden och det känns som om jag kommer stanna där hela dagen och kolla på MTV just nu ligger jag och kollar på cribs där får man se kändisars lyxiga villor och bilar och allt vad det är. Jag bara ÄLSKAR MTV det finns nästan alltid nått bra på den kanalen.

Jag måste bara berätta att jag vaknade upp inatt av att jag grät skit mycket. Jag drömde att jag mötte Gurra i framtiden och att vi inte var tillsammans. Han bad om att få bilder och minnen av mig, båda ville vara tillsammans men vi var bara inte det. Men sen när jag vaknade kunde jag inte sluta gråta. Men nått som var skönt va att Gurtaf låg och höll om mig när jag vaknade upp.
Usch för vissa drömmar säger jag bara. Men nu ska jag fortsätta med MTV, ha det bra pluttar!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0