Lång dag!

Nu har man precis duschat och käkat och så. Gud vad lång den här dagen har varit, det känns som om det aldrig ska ta slut. Skolan slutade halv 4 också så det gjorde ju inte saken bättre!
Men äntligen är man hemma och tagit på sig myskläder och kan koppla av. Snart ska jag kolla på det där Tv programet som dom spelar in från Thailand, vet inte vad det heter men.. hehe.

Såklart fick jag ju tillbaka huvudvärken idag i skolan, skönt att gå med i flera timmar. Nooot!
Men nu måste Olivia läsa religon och egentligen matte men jag var så smart och glömde boken i skolan. Så det blir hårdplugg i morgon!



Pöss!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du tar många snygga bilder på min pojkvän när du ska iväg och kolla på honom ;)

sen skickar du dem till mig? ^^

2009-01-22 @ 15:37:37
URL: http://dannered.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: absolut det blir fint ;) när ska du dit då?:)

2009-01-22 @ 16:32:16
URL: http://dannered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0