Hur orkar dom?

Fy fan, jag kollar på ettan och där är det ett program som heter "Med Britta till Nordpolen" det är ett gäng som ska åka skidor till nordpolen och dom åker inte lite långt heller. Det är ju flera mil, jag fattar inte hur dom orkar! Jag orkar inte ens gå till bussen när det snöar. Jag tycker att det kan va snö dagarna kring jul, sen räcker det. Men typ i sälen och i skidbackar kan det ju finnas snö;)
Hur blir det när dom väl har kommit fram, ska dom åka skidor tillbaka alla mil sen eller? fy fasen, dom är ju knäppa. Förlåt om det är någon mer som vill göra den här utflykten^^



Själv sitter jag och dricker persika och mango te med lite socker och mjölk och värmer mig framför brasan. Förut när jag va hemma hos Gurra höll jag på och frysa ihjäl för att han skjutsade mig från skolan. Så han fick lägga sig och hålla om mig och värma mig när vi kom hem. Det slutade med att båda somnade en timme.
Men nu ska jag nog sätta mig och kolla på The Hills!
Have a good time!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0