Hålla i pengarna

Sminkat mig, ätit, duschat och klätt på mig, allt är klart. Jag ska snart åka till skolan men idag får jag skjuts av mamma  för hon är ledig. Jag börjar halv 11 idag men jag gick ändå upp klockan 8. Känns lite onödigt men måste ju ha lite tid för att skriva blogg också!=)
Sen har jag bara matte, engelska och klassråd tror jag. Nästa vecka börjar vi med nya schemat så då blir det inte så mycket slappt som det har varit dom här veckorna efter jul.
Jag kollade i min plånbok och jag har 700 kr och jag ska spara 500 till italien har jag planerat. Jag får väl se om det håller för jag ska ju kanske ut och äta med tjejerna i klassen också!

Ha en bra dag/
                             

Kommentarer
Postat av: s

fint hår du hade :)

2009-01-16 @ 14:30:33
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: tack så mycket!=)

2009-01-16 @ 14:37:33
Postat av: Ebba

Gud vad kul att åka till italien.

2009-01-16 @ 19:22:54
URL: http://eeebbas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Ja, det ska bli jätte kul!=)

2009-01-16 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0