Fuck också!

Nu har jag precis kommit hem, va ju nyss och kollade på "Förintelse snack" med han Benny i sporhallen. Vi skulle slutat halv 3 idag men slutade istället halv 4. Inte kul, inte kul, hoppas vi får komptimmar för det! Men sen hade vi håltimme innan så jag, Jennie, Becca och Amanda drog till östenssons och köpte lite smått och gått.
Sen har jag även fått reda på att jag fick ig på matteprovet, jag blir galen på våran lärare asså! Jag känner att jag kan allt på lektionerna men på provet går det skit. Proven är helt anorlunda mot arbetena i boken, jag blir fan tokig på det här! Haha.
Förra gången satte hon ig på nästan hela klassen, men jag klarade G. Nu fick jag och några till ig. Jag har inte fått ig på ett enda prov innan så nu är jag fan piss off!

Nu ska vi inte bara snacka skolarbete här va?
Nu är det så att jag ska göra om lite i mitt rum, flytta sängen och köpa lite nya möbler. Så jag ska ta bort min sänggavel och så tyckte mormor att den va fin så hon sa att hon ville ha den. Så hon ville köpa den för 500 kr, skitgött!




Måste bara säga att jag åt min första semla för i år! Tack mammi<3

Kommentarer
Postat av: E

Shit vad surt med matten, aldrig kul sådant där...

2009-01-27 @ 18:06:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0