En bra dag!

Jag det är bara att läsa rubriken. Jag känner mig as glad idag, det är jag oftast men speciellt glad idag. Det känns som om jag inte "ogillar" någon, iaf ingen tjej, jag kommer inte på någon faktiskt! Två undantag som är i skolan men annars så!
Jag har haft en skitbra dag i skolan idag, kan inte peka ut exakt vad som har varit bra, men speciellt mitt goda humör.
Nyss busringde jag och mamma till mormor och sa att vi va från Jysk och sa att vi skulle lämna massa möbler till henne och grejer, mormor vart jätte rädd. Jag låg på golvet och tjöt av garv för att hon gick på det. Haha

Nu måste jag kolla klart på andra avenyn, för jag hann inte se klart allt igår så nu ska jag ligga och mysa i sängen och glutta på det ett tag på datorn.

See You Later Alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0