Avundsjuk

Jag har gått och nynnat på right here men brandy hela dagen och nu sitter jag och diggar den. Jag tycker att den är skitbra! Men musikvideon är sådär tycker jag..
Jag kollade nyss på The hills (Jag har hittat min dröm hårfärg på en av tjejerna där!) och nu kollar jag lite på unga mödrar, jag är livrädd för att föda nu kan jag lova! Haha.

Jag pratade nyss med Becca och hon har precis kommit hem från Thailand och det hade vart skitvarmt där både i vattnet och i luften och hon hade blivit brun. Hon hade fått värsta chocken när hon gick  ur flygplanet till Sverige för att det va så kallt. Jag är sjukt avundsjuk på henne.


Kommentarer
Postat av: Claudia

Fin kofta, vart har du köpt den? :)

2009-01-15 @ 18:27:21
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Tackar, jag har köpt den på Vero moda i Stockholm.:)

2009-01-15 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0