Äntligen!

Ja, nu har man jobbat igenom ennu en vecka och det är början på en ny helg. Det är så himla skönt att ha en hel helg framför sig. Nog för att den tar slut lika fort.. Men jag ser fram emot festen  imorgon, jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder men jag kommer säkert glömma bort;)

Efter skolan idag så drog jag och Becca till stan för att kolla på lite kläder och sen tog vi en fika på med eller utan, Becca hittade ett par jeans. Men jag kände att jag inte fick köpa nått eftersom att jag ska köpa kläder i Stockholm och i Italien så jag måste verkligen spara!

Nu kommer lite bilder från när jag och Becca fikade!=)


Snickerskaka på med eller utan, kan det bli bättre?


Beccisen sitter och mumsar.


Haha, jag kunde bara inte bjuda på den där bilden;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0