11 januari

God morgon på er!
Jag har nyss vaknat, jag är en sömntuta jag vet! Men la mig så sent igår för att jag kollade igenom alla 3 spiderman igår. Jag hade inte sett en enda men så bestämde jag mig för att kolla igenom dom och vet ni? Jag älskade dom, jag trodde att det inte va nått för mig.
Jag har lite ångest angående att det är skola i morgon, jag känner mig jätte skoltrött även om vi inte har så mycket att göra i skolan. I morgon ska vi gå runt och kolla på olika alternativ att välja på individuella valen, jag vet inte vad jag ska välja.. Eftersom att jag jättegärna vill bli polis blir det nog så att jag får välja historia A och engelsa B

Men nu blir det frukost, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0