Gött att dansa av sig lite

Nu vaknade jag upp och jag är förvånad att jag vaknade så tidigt som jag ändå gjorde. Vi drog från Harry lite senare än 1 och sen drog vi hem till Viktor och "kollade" på film, jag och Gurra deckade i hans säng. Haha;)
Vi hom hem till G runt tre skulle jag tro, och då började vi riva efter mat och kollade på lite film och så innan vi somnade.
Kvällen var skitrolig iaf, så jäkla gött att dansa av sig lite och snacka med allt folk. Sen fick jag säga det jag ville till en tjej som hade vart dryg.
Jag och Amanda gick och tog på varandras rövar 24/7 och varenda gång trodde vi att det var nån äckel kille som stog och taffsade, därför hoppades jag att det var Amanda för att slippa bråk mellan Gurra och någon mer.;)

Snart skulle Tom komma hit, så jag får va med grabbarna ett tag innan mamma kommer och hämtar mig.
Ha en skön Måndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0