Fel linje?

Nu ligger man nerbäddad och myser under täcket med datorn brevid. Jag kollar på Made in sweden och har precis kollat på semester svenskar. Jag är så jäkla sugen på att ba sticka till nått varmt jäkla land, typ till Thailand men då vill jag inte ta någon spruta, äre nån som hänger på eller?;)

Vill ni veta en hemst sak eller? Jag har fått munsår, jävla skit säger jag bara! Vafan finns munsår för, det är så jävla onödigt. Det gör bara ont och det ser ju inte så roligt ut heller. Usch och fy, men jag har inte så mycket, det syns knapt, men hoppas det har gått ner lite tills imorgon. Inte för att jag tror det men..


Idag fick jag reda på vad jag fick på svenska provet. Jag fick 93p av 124p, sådär tycker jag men man får väl vara nöjd. Men man vill ju ha högre än G.
Annars är det lung i skolan, eller nej det är det inte. Jag kom just på att vi har matte prov på fredag. Fuck, nu måste jag ta fram matte boken ett tag när made in sweden är slut, för det tänker jag inte missa!


Just ja, imorgon ska vi vara i metodrummet och läsa oss hur man tar venprov (blodprov i armen) och vanligt blodprov i finget. Kan bli roligt, bara inte jag behöver få en nål i armen för då tycker jag synd om den personen. Haha
Asså jag tror att jag går lite fel linje! Jag har nålfobi och hatar blod och går omvårdnad. Det känns ju görsa bra, tur att jag valde skydd och säkerhet som inriktning;D

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha det kommer nog gå bra olivia :D

syns imorgon, puss!

2009-02-04 @ 22:41:43
URL: http://mathildacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0