Jag Hatar folk och snacka så jävla mycket skit!

Nu har jag inte skrivit blogg på två dagar. Men det är inte mitt fel, det är min pojkväns fel för han har ingen fungerande dator;) Haha.

Igår: Jag och babe va hemma hos honom och mös/myste, jag skulle åkt till Moa i Växjö egentligen men min bror och hanns tjej kunde inte vänta en timme extra för att jag hade matteprov=/.
Men vi hade skit mys iaf, film och så.

Idag: Jag åkte från Gurra ganska tidigt och jag och mamma drog ner till stan och kollade lite kläder. Jag är väldigt lycklig för jag har köpt en jeansjacka och en skjorta. As fina är dom. Dom kostade 600 samanlagt så jag har inte mycket att leva på slutet av månaden;)


Nu ska jag ta på min lite mysklader sen ska jag och Lina dra till hennes häst och så ska vi rida. JAG ska rida! Omg undrar hur det går! Hahah kommer ligga på backen innan jag kommit på hästen;)
Sen ska vi kolla på melodifestivalen och ha lite mys hemma hos mig ikväll. Det blir görsa bra!:D
Här kommer lite bilder på dom nya kläderna:

 

Men nu ska jag dra! Puss&Kram


Nu har jag fått reda på en sak. Jag Hatar folk och snacka så jävla mycket skit!

Kommentarer
Postat av: Jo'

gillar jeansjackan...kommer från??

2009-02-09 @ 17:23:51
Postat av: Jo'

gillar jeansjackan! kommer från? :)

2009-02-09 @ 17:24:34
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/
Postat av: din gurraa

finaste på jorden och finare finns inte!<3333

2009-02-11 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0