Röven, låren och ryggen

Nu har man suttit i soffan och kollat på film med pappa, mamma fick inte vara med för hon gillar inte blod i filmer;) Haha. Sen har jag messat med Amanda i timmar. Vetefan vad jag ska göra nu, borde väl sova eftersom att jag sov som en stock i soffan förut.
Fan viken träningsvärk jag har i röven, låren och ryggen av all dans igår;). Fan va kul det va på Harrys igår, jag vill att det ska vara ikväll igen!

Det ska bli jäkligt gött att få sova hur länge jag vill i mrn. I morgon kommer inte min lilla putt väcka mig genom att köra spel på datorn. Haha
Jag har lust att lägga mig och ta min skönhetssömn. Men babe skulle ringa så det är ingen idé. Ha´t bra!
GoodNight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0