Grått och trist

Nu har man vaknat till lite då! Fy, jag känner på mig att det här dagen kommer bli tråkig. Kolla bara ut, grått och trist. Man blir ju inte på bästa hummöret precis:P
Hade tänkt att dra till gymmet, men man blir ju inte så sugen när man kollar ut. Jag skulle fan frysa ihjäl! Istället ligger man och kollar på MTV.
Jag är så jäkla sugen på att flytta nu asså. Jag och Gurra kollade på lägenheter i Stockholm förut. Jag kan ju säga att jag vart helt jävla såld på en lägenhet som jag hittade. skulle kunna ge mycket för att bo där!

Jag är skit sugen på nått sött, jag får väl ta en tugga av älskling. Nej den där va dålig!;) Jag vill ha äppelpaj men vailjsås!! Det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Mumms!♥
Nej nu måste jag sluta, jag kommer inte få det iaf!

Nu ska jag sätta på mig mina nya kläder och visa för Carin, hon ville att jag skulle visa hur dom satt på.
Ha en bra dag. Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0