Bilder från helgen

Jag lovade ju att jag skulle ladda upp bilder från helgen. Dom kommer snart ska ni se!:)
Men först ska jag prata om dagen:
Skolan har varit bra men jäkligt jobbig samtidigt, för att jag råkade bränna mig i solariummet igår bara för att det va en som solade precis före mig så solaiet va redan uppvämt och så solade jag i en halvtimme. Så hela dagen har jag gått och haft typ feber. Gött äre!;)
Sen fick jag ett brev idag där det står att jag är skyldig att komma och vittna i Linköpings tingsrätt för att min kompis blev misshandlad förra Valborg. Jag väljer att inte skriva några namn.

Nu kommer bilderna från helgen:


Här har ni två sexiga männsikor i ett provrum;)

 
Julklapparna jag fick av babys pappa och Nora. Tack!!


     
Gurra tyckte att jag va söt på Maxi och tog kort. Fråga mig inte vad jag gör för
 min på den andra bilden;)

Men nu måste Olivia sova. För hon är sååå trött.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0