Skoooor

Hejsan hoppsan!

Nu är jag hemma igen.
Vi vaknade typ vid 10 i morse och tog 11.35 bussen hem till babe. Men först sprang jag in på HM och kollade på
klackskorna jag ville ha och testade dom en gång till och nu har jag bestämmt mig att jag ska köpa dom.


Sen skulle jag och Lina dra och käka på med eller utan med Jennie och Amanda idag, men det vart inget för dom öppnade inte förns 22.00 och det vart för sent.
Så det får vi ta en annan gång. Jag och Lina ska iaf hitta på nått, vi ska sola och grejer. Jag får se till att jag inte blir lika solbränd den här gången som förra.
I mrn vetefan vad jags ka göra, kanske träffa Lina en sväng eller bara slappa, det är sånt som märks.

Sen tycker jag att det har varit för lite uppladdning på bilder på länge så slänger in några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0