den 17 februari

Haha, ja shit jag vet inte vad jag har gjort idag. Jag har bara slappat och kollat på film typ, sen bakade jag hallonpaj och sen vaniljsås till (käkat som en galning).
Sen har jag städat lite i mitt rum, det blir stökigt på 2 sekunder när det gäller mig;).
Just nu kollar jag på AA= Andra avenyn. Jag känner att jag vill ha tillbaka lite fler gamla skådespelare som Jossan, Olga, hamsats brorsa och alla dom där.
Sen måste jag säga att jag stör mig på Greger, han är så jobbig, töntig och inte världens snyggaste heller;)

Fan vad jag funderar på att börja på Nautilus eller Frisksportarna och börja gymma. Jag gjorde ju det ett tag men sen tyckte jag att det vart så knapert med tiden.
Jag får se hur det blir med det, haha. Jag är kanske för slö för det;D

När andra avenyn är slut tror jag att jag ska lägga mig och läsa lite skvallertidning och sen ska jag packa lite kläder och så för att jag ska sova hos babe imorgon.
Innan jag drar till honom ska jag följa med pappa till stan för att ge råd till nya jeans som han ska ha på begravningen på fredag.
Just det, glöm inte att kolla på My perfect life ikväll på fyran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0