Skridskor

Äntigen hemma det tar ju fan 1 timme att gå från skolan och det är för kallt och isit för att cykla tycker jag. Fan måste bara säga att jag har åkt skridskor idag på idrotten. Först tänkte jag nej fy, men sen vart jag lite sugen och lånade ett par grillor och fan va kul det va! Det va fan 4 år sen jag åkte senast eller nått och jag ramla inte på röven en enda gång idag, aplåd för mig! Haha
Fast Lina och Tessan fick hålla mig i varsin hand och åka brevid mig i början. Sen flöt det ju bara på;) Sen höll Elin på och tog kort på mig när jag åkte. Synd för henne om hon lägger ut dom!:P

Fan vad trött jag var i morse. Jag höll på och dö och endå hade jag sovmorgon, fy vad jobbigt med skola igen asså. Men gött att få träffa alla efterlängtade personer. Snart drar vi ut på praktik i 4 veckor också sen är det lov mellan. Men på praktiken kommer det bli jobbigare tider, förra gången fick jag antingen börja 7 på morgonen eller sluta 9 på kvällen.
Kanske ska vara glad för att gå i skolan iaf;)


Hare så gött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0