Träningsvärk

Ja ni läste rätt, jag har träningvärk i rumpa och lår efter ridningen igår. Shit, jag kan knapt gå. Haha, då kan ni ju förstå hur mycket jag kämpade för att hålla mig kvar på hästen;)
Nu är det så att jag är sugen på att baka, men jag är inte sugen på att baka vad som hels. Jag är skitsugen på äppel- eller rabarber paj. MUUUUUMS♥
Men nu är det så att vi varken har äpplen eler rabarber så nu är jag lite tjurig;) Jag skulle kunna döda för paj och vaniljsås.

Men nu får vi sluta drömma här! Nu har jag kollat på pappas tråkiga fiskeprogram skit länge och han vägrar att trycka över på någon annan kanal. Jag orkar inte kolla i mitt rum så jag och pappa fajtas här i soffan om TV-dosan.






Jag saknar dig!♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej då , jag har det så bra annars så ;) Men jag skulle ha varit i skolan annars hur som helst men nu ska jag ju till en annan skola och kolla på deras elever som lider, haha nej men jag skulle också varit i skolan men jag slipper !

Postat av: Sara

Hoppas du får en riktigt trevlig söndag.

Kika gärna in i min blogg och lämna ett litet avtryck.

2009-02-08 @ 17:20:14
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: din älskoo!

Jag saknar dig så mycket att du inte kan förstå, kom te mig nu fan!!<333333

2009-02-09 @ 07:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0