Så långt bort..

Yess, nu har jag kollat på Andra avenyn och den rätte för Rosing, jag tycker faktiskt inte att Linda är så jätte söt, hon har ju botox i hela ansiktet.
Men men, alla tycker olika..

Jusste idag skulle jag och Elin dra och kolla efter jobb. Bara typ jobba på nått fik eller nått annat efter skolan för det räcker verklingen inte 1050 i studiebidrag, okej dom ska höja men det blir ju JÄTTE skillnad 1100 eller vad det va. Snåljåpar!;)
Jag ska kolla på lite lägenheter i stan för jag ska kanske flytta till egen lägenhet, typ en 1:a som är billig. Så jäkla jobbigt att bo så långt bort tycker jag. Men antingen får jag ingen alls, eller när jag jag går i tvåan eller någon gång innan. Får se hur det blir.

Nu ska jag kolla vad jag ska ha för kläder i morgon och sen lite lägenheter på internet.
Seyaah!

Kommentarer
Postat av: Miiiaaaa

Käten !! ;D klaga inte att du bor långt bort , jag har 8a mil till skolan duu =/

2009-02-25 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0