Möblerat om

Jag sitter och vrålpluggar Relion, för att vi har prov i mrn! Men jag är inte 100 om jag hinner komma på det eftersom att det är rättegång halv 10 tror jag det va. Men det ska väl inte ta så lång tid att vittna? Eller jag vet inte, men skulle villja veta hur det går också. Men i mrn ska jag lära mig att ta blodprov i skolan också för det vill jag hinna med:)

Jag kollade på Andra avenyn igår btw, jag måste bara tillägga att Greger är så himla töntig och dålig skådis! Asså förlåt men jag tycker verkligen det och så hatar jag hans röst och dialekt. Nej nu ska va sluta klaga på folk;)

Jag har gjort ordning mitt rum lite idag, jag har möblerat om och tagit bort lite saker och satt dit lite saker. Känns skit bra, men om kompisar eller så sover över så vet jag inte vart vi ska ställa extra sängen nu:/ Får sova skavfötters;)
Nej men NU DRA JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0