måste säga..

Jag, babe och pappa var och angla (Typ som pimpla men roligare). Det var en tävling och vi fick upp nåra gäddor, vet inte vem som vann för vi stack lite tidigare för att det va så kallt. Jag har tagit bilder också men dom kan jag inte visa för att datorn krånglar. Jag kan fixa det i mrn.
Sen var jag smart som vanligt att tappa min mobil, jag sprang runt som en idiot och letade och sen efter ett tag kom det några och frågade om någon hade tappat sin mobil. Såklart var det lilla jag;)

Fan vad gött det är att vara inne i vörmen nu iaf.
Nyss kollade jag på Britney Spears dokumentär, jag har redan kollat på den en gång innan men vad fasen:) Måste säga att jag inte vill leva hennes liv. Människan kan ju inte ens gå utanför huset med sina barn!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0