Kinamat

Ååh, fy jag är proppmätt! Jag, pappa och älsk har vart och käkat kinamat på ming. Efter skolan skulle jag vänta på G i typ 3 timmar så för att fördriva tiden var jag och Elin i stan och snackade och gick runt lite.
Sen tog jag bussen hem till babe och va hemma med byz ett tag, man blir inte lämnad ifred 1 sekund av den katten asså! När man går in på toa lyckas hn få upp dörren och ska bli klappad och grejjer;)

Ikväll ska jag och my lovely heart sova hos mig och i mrn är det alla ♥ dag och älskling har köpt något men jag vet inte vad, det får man se i mrn. Själv måste jag köpa nått i mrn, vart inte att jag beställde från den där sidan jag snackade om. För min gullis käkar inte cholkad och då är det inte så kul att köpa dyr choklad och rosor.
Får se hur det blir.

Nu blir det att mysa galet med my love!
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0