Jeans

Åhh min röst är fuckad. Gurra har smittat mig, jag har klarat mig i typ en vecka och så får jag det nu. Jag kan fan knapt prata och har skit ont i halsen.
Sen idag när jag skulle dra till skolan och pappa skjutsade mig så kände jag att jag mådde illa. Jag har fan mått illa tre dagar i rad eller nått och spridda darar i några veckor. Vetefan vad som hänt min mage asså.

När jag var hemma hos babe idag så "råkade" han ha sänder mina jeans.;) Han hade gjort ett hål i dom innan (Det här kommer låta fel så jag ska göra så noggrann förklaring som möjligt) mellan bena på byxorna för att han skulle lägga sig mellan bena (Med ryggen lutat mot mig)
Sen idag busade vi och då skulle han typ hoppa på mig så att mina ben särades så hela byxjäveln sprack. Mina favo jeans också:( Haha

Men nu måste ja försöka sova. Börjar tidigt i mrn. GodNatt

Kommentarer
Postat av: gurrraa

jag gjorde inget hahaha :D<333

2009-03-04 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0