hittade inte ett skit

Åh jag är helt slut, Gurra har jagat mig i hans pappas lägenhet hur länge som helst, sen när han väl har tagit mig så säger han på en gång "En gång till!" Haha små barn är vi;)
Vi har iaf vart och käkat på indisk resturang som va skit gött och så fick jag en mango glass efter och sen har vi kört buzz, jag förlorade båda gångerna vi körde så jag känner mig skit dålig nu! Haha

Sen var vi ju och kollade på kläder och jag hittade inte ett skit. Jag vart as förbannad, jag skulle ju kolla efter några nya jeans och sen de svarta klackskorna från HM men dom jeansen jag ville ha kostade 1500kr och klackskorna va jätte konstiga i storlekarna.

Men nu måste jag vara social. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0