Fy fan vilken jobbig dag!

Just nu ligger jag och lyssnar på Janets och Kims låtar (Från prgramen Made in Sweden) "Let go" och Three floors down, rätt bra. Fy fan vilkan jobbig dag måste jag säga!

Förs åkte jag och pappa till Linköpings tingsrätt för att jag skulle vittna på en misshandel på min kompis. Jag va så nervös att pappa nästan fick stanna bilen för att jag va tvungen att spy. Sen när det äntligen var över så åkte jag till Skolan och gjorde Religionsprov och sen gick jag, Tessa och Isak och kollade på 80-tals konsär med estetarna.
Sen skulle vi lära oss ta blodprov. Det slutade med att jag fick gå ut och sätta mig för att jag fick svart för ögonen och mådde jätte illa. Först tänkte jag, fuck om jag är med barn!
Sen kom Gurra ut till mig och frågade hur jag mådde och så
Men det kan jag säga att jag inte är med barn!;) Men det vart lite för mycket idag bara. Sen drog jag hem till Älsklig och somnade i hans säng och sov ett bra tag.

Sen ska jag träffa Lina tror jag, men nu ska jag dra och käka!
Seeyah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0