Fiskenörd!! Haha

Idag har det vart rätt så chill i skolan! Men sen var det raka vägen hem och öva in alla 42 glosor och jag hatar engelska!! Det är det som jag har absolut svårast för. Sen fick jag hjälpa till Elin att hitta hennes mobil så vi fick kuta runt hela skolan. Men sen vart den återuppfunnen tillslut som tur va!

Jag måste bara lägga in en bild på min jättesöta pappa som fick upp typ tre fiskar idag tillsammans med Linas pappa och en firre vägde 11,4 kilo. (Bara så ni vet är min pappa fiskenörd #1)
Men jag var för trött i skolan idag så jag nåste göra iordning mig så att jag kommer i sängs tidigt!


Såg dad på fiskebloggar, så jag tänkte stödja pappa lite;)



Natti!


Kommentarer
Postat av: Miiaa

Olivia ska inte du börja fiska på heltid då ;´D Hihi ^^

2009-02-11 @ 11:29:42
Postat av: din babeoo

ingen liten firre di där!

2009-02-11 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0