Emma och Terry

Duschade precis, Gurra är och gymmar! Så jag är själv hemma hos honom, så jag får väl hitta på nått med Byz^^
Halv fyra ska vi till vårdcentralen för att en tjej trampade G på foten med sin klack på Harrys så han vart typ halen! Haha. Sen efter det ska vi ta bussen till Linköping och sova över hos Terry och Emma. Vi ska få julklappar av dom, och vi har redan fått det av dom men nu har vi tydligen fler;) Söta dom är!

Jag får se om jag skriver någon mer gång, jag vill ju inte sitta vid datorn när jag är hos dom, men håll ögonen öppna för jag kanske skriver nått litet om vad vi har gjort innan det är dags att sova=)

Snart är fan lover slut, det kan suga hårt!
Det känns som om det knapt börjat..




Ha en bra dag!  P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0