depp..

Fy fan nu vart jag lite deppig. Jag fick kolla på ett brev, det va från banken på mina aktier. Förra året vid den här tiden hade jag 50 000 kronor och nu har det sänkts.. jag vill fan inte säga hur mycket. Men får väl offra mig för er då;) Det kar sänkts till ca 22  000, fatta träligt! Hoppas aktierna höjs lite under 2009!

Jag har kollat på en sida för dom som vill överaska sin älskade eller till någon annan men tycker om, till alla hjärtans dag. OBS! Gurra jag dödar dig om du kollar på den sidan!;)
Sidan heter gif2day, kanske ska använda mig av den sidan på alla♥dag, om inte babe tjuvkikar!:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade 70 tusen förut , nu har jag typ 40 =/. Skit kuk är det, för jag villinte ta ut pengar heller för då får man fetta räntan & bajs =/.

Men känns fan skit tråkigt...

2009-02-09 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0