Dans?

Äntligen kom jag in på bloggen. Helt sjuk vad seg min dator har blivit, får ta och rensa den snart. Men men, ja vad har man gjort idag då?
Vad ska man göra när det snöar som det gör? Har bara legat i sängen och slappat och har haft det gött. Sen var det Emmes värld på TV:n, jag tycker att Emma Andersson är så jäkla söt och skön tjej asså.
Just nu väntar jag på att Beck advokaten ska börja igen, alla dessa jävla reklamer! Det är ju fan 10 minuter mellan reklamerna!

Sista dagen innan skolan börjar då, känns ju ine så jätteroligt!:P Måste fan lägga mig snart jag kommer vara död i morgon.
Men nått som är gött att det snart är dags för studiebiedrag och jag har varit pank skit länge. Jag vill köpa massa med saker, kläder, väskor och skor!! Sen ska vi ju kanske til babes pappa i helgen så då blir det väl shoppa i Linköping.


Sen måste jag meddela att jag
ska börja dansa tror jag.
Det verkar ju skit kul och det passar
nog mig skulle jag tro:)

Nu blir det dags för beck och sen sussa! Nihgt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0