Barn geni

Ååh herre gud, skit kul har det vart idag. Det va SKITKUL att rida, vi red typ 1 timme ute i skogen. Sen när vi skulle trava skrek jag som en idiot. Bara för att Indra (hästen jag red på) va skit snabb mot dom hästar jag har ridit på så höll jag fan på att ramla av. Men jäklar va kul det va.

Sen kollade vi på melodifestivalen i typ 10 sekunder bara för att vi glömde bort tiden. Sen körde vi Barn geni (För barn från 7-12 år) Lina har aldrig vunnit någon gång över mig med idag lyckades hon en gång!;D
Här kommer några av linas fråg och och Linas blondin svar;):
Vad ger en generator? Svar: El
Linas svar: Medicin
Är Gotland ett eget land? Svar: NEJ!
Linas svar: JA!
Vad heter våran galax? Svar: Vintergatan
Linas svar: Galax?
Vilket djur förknippar man med samer? Svar: Renar
Linas svar: Apor! (Hon trodde att samerna utvecklades från apor till människor)

Tack för dom goda skratten ikväll gumman!;)<3


Nu är det dags att sova. Natti


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: tack så mycket :D

2009-02-08 @ 14:09:06
URL: http://mathildacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0