Love hurts

Igår sov jag över hos Nikki, vi kollade på halloween, käkade marängswiss och jordnörtsringar, gick ut och gick klockan 1 på natten. Ja det va en riktigt trevlig kväll!:)
I morse åkte jag hem igen. Då la jag mig i badkaret med ansiktsmask och med lite musik. Sen testade jag min nya epilator, fan va ont det gjorde men ska man vara fin får man lida pin:)


Men jag tyckte faktiskt inte att den va så jättebra eftersom att allt inte försvann!

Just nu sitter jag och kolla på TV, det är ju 5 år sen tsunamin var så det visas masser program om det. Ord har inte beskriva hur hemskt det var.

Här kommer en låt som jag fastnat för. Jag älskar gamla kärleks sånger asså;)

Love hurts - Nazareth



Men när jag tänker på martin så förstår jag att dom sjunger helt fel:) Bara ett slut skulle få mig att ändra mig.


Ha det bra!:D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0