ingen ork!!

Just nu ligger jag i sängen med chips och dipp i knät och kollar på OC. Jag vet att jag är tjock, men söndagar är alltid så tråkiga så man får ju krydda till det lite;) haha

Nu har Moa och Love varit här hela helgen, det har varit mysigt:) Igår va jag och Moa på hallen, det va sjukt kul! Men idag när jag vaknade upp och såg att det låg pizza på mitt golv och blåmärken på föttera efter allas klackar på dansgolvet va det inte alls lika sjukt kul;) men det är smällar man får ta och det va värt det!:)



Nu skriker mamma att jag ska följa med och handla. Jag får väl slita mig från OC och chipsen ett tag:(

Ha det bra ! Saknar Martin massor btw..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0