Valborg

Yes, så är det! Idag är det valborg och jag är faktiskt inte riktigt säkert på vad som händer ikväll, vi får se vad kvällen bjuder på helt enkelt. :)
Jag tror att jag och Gurra ska vara med Sebbe S och några fler men vart, när och hur har jag inte det blekaste om!

Idag har det varit väldigt slappt i skolan, det va en tant som hade föredrag om något och sen hade vi religion, sen va det slut på skoldagen. Rätt nice va?

Igår drog jag till Askersundsmarken efter skolan och mötte Lina och Mia och Melinda. Fast vart inte så mycket marken vi mest satt och snacka och så. Mia och Lina köpte en vattenpipa och tobak med äppelsmak så när vi kom hem rökte jag och Lina vattenpipa.

Nu ska jag kolla på andra avenyn för jag har inte kollat det på 100 år!




Ha en bra valborgsmässoafton!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0