BROLLE!!!!!!

Guuud vilken bra dag det har varit, helt sjukt bra! Jag, älskling, mamma och pappa var ju i Stockholm. Först gick vi på stan och då köpte jag en väska och en bikini, hade inte mycket pengar för jag har köpt en skinnjacka för 1000:- .Men sen var vi ju och kollade på Brolle "the buddy holly musical" Fy fan vad jag älskade det och Brolle var så gullig! Skulle vilja göra om det miljontals gånger!! Det slutade med att alla som va där inne ( ca 1000 pers ) ställde sig upp och började sjuga som galningar och Brolle trodde inte sina ögon och sa att vi va en skitbra publik och helt galna. Jag skrek såklart som en idiot så att G fick tinitus. Hihi
Sen när jag gick på stan så kollade jag mig runt och såg jag av min stora förvåning att Tommy Körberg stod precis brevid mig, inte största kändisen men lite coolt endå. Först stod han brevid mig och sen var rolle typ 20 meter från mig.


Tyvärr fick man inte fotografera eller ha mobiltelefoner på så jag kunde inte ta några kort=/

Alla bilder som jag har tagit kommer ut senare för jag har som sagt inte någon dator
men bara lugna, de kommer och jag tog massa fina bilder i Stockholm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0