Beroende

förlåt bloggen, jag vet att jag har varit usel på att uppdatera men det är så att båda mina datorer hemma är trasiga, jag har inte gjort nått(A).
Men jag får skriva lite nu.. Idag slutade jag 2 på jobbet och då kände jag att jag ville dra till skolan och möta älsk för att han skulle klippa hålet. Medans jag väntade på honom satt jag och Viktor och snackade lite. Sen gick vi mot stan och och G skulle klippa sig, efter det bjöd han mig på mat och sen va det raka vägen hem.

Jag har ju massa bilder som jag vill lägga ut men det går ju tyvärr inte eftersom att jag inte har min dator. Förstå vilket beroende alla ungdommar har av datorer nu för tiden, helt sjukt:P
Men nu ska jag få massage för jag har skit ont i ryggen efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0