Torsdag den 16 April

Idag börjar jag 2 och slutar 9. Inte sådär jättekul precis för jag vaknar ju skitsent och sen när man slutar och har kommit hem så måste man ju typ gå och lägga sig på en gång.
Så idag kanske det inte blir nått inlägg till kvällen för jag har ju desutom inte gjort något mer än att jobbat. Men jag är ledig på fredag så jag ska nog tvinga ut lite på en kvällspromenad med mig ikväll;)

Men nu ska jag kolla på tusenbröder lite och sen ska jag traska iväg till jobbet.
Hoppas ni får en roligare dag än vad jag kommer ha!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :D sovit gott ? ;>

2009-04-17 @ 11:28:15
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0